Soddisfatti o rimborsati
Oggi vi voglio parlare di una realtà locale (di Verbania) che ho avuto occasione di scoprire e conoscere e alla quale voglio riconoscere due "importanti", anche se rischiose, operazioni di comunicazione, o meglio, marketing .
La realtà della quale vi sto parlando è La Bottega dei Talenti di Anna Mazzola (leggi articolo su Verbania News).
Una nuova realtà imprenditoriale, una sfida nel panorama locale, una sorta d'innovazione tra il teatro e il momento d'incontro, nella quale la parola ricorrente è GIOIA.
Ma aldilà dell'idea (che già è ovviamente una solida base di partenza per qualunque impresa) ciò I have hit some of their choices on the choices PRODUCT PRICE linked to play.
have not set a price, the price it chooses on the basis of the viewer rating. It 's a great demonstration of trust and generosity.
Another factor concerns the particular stage organized. Here the price is defined, but we communicate "If you are satisfied We cover" .
course it is not the phrase most innovative in the world, we have grown to claim "money back", but how rare is linked to an internship, a course in a workshop?
level of customer service that can be a winner. The participant to the Stage (customer) led to more daring, come to empathize with the organizers that offer the possibility to withdraw, establishes a relationship of trust.
short, two best practices of marketing and communications in a historical period in which to impress are not necessarily new tools or new marketing formulas, but sometimes it's easy enough to use with what the "story" gives us and teaches.
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